03 kwietnia 2009

myLife myPhone

Takim hasłem polska firma Tell Force One reklamuje swoją serię kilku telefonów (produkowanych w Chinach). Cechą szczególną modeli jest DualSIM, czyli możliwość włożenia do telefonu dwóch kart i korzystania równocześnie dwóch numerów telefonów. Ja miałem okazję przetestować model 6691, który wydaje się najrozsądniejszym rozwiązaniem wśród myPhone'ów.

Jak można zauważyć już po obudowie model wydaje się w pewnym stopniu kopią telefonów Sony Ericssona. Podobnie jest, gdy go uruchomimy. 6691 wyróżnia się małą wagą 120g, kolorowym i dotykowym wyswietlaczem o 262 ty. kolorów. Do tego ma wbudowaną pamięć wielkości 32MB, którą można rozszerzyć kartą SD. Pozostałe elementy są raczej standardowe (obsługa wideo, Alarm, Kalendarz, Kalkulator, Organizer, Przelicznik walut, Stoper, Vibra, Zestaw głośnomówiący, Zegar). Poza tym, że telefon nie obsługuje szybszych sieci przesyłu sygnału. To co z wróciło moją uwagę w czasie korzystania z modelu to długi czas działania na baterii (1300mAh). Mimo dotykowego ekranu telefon bez ładowania wytrzymał tydzień.
Do minusów poza wspomnianym brakiem obsługi 3G, należy dodać brak WiFi, trudną obsługę ekranu palcem, na szczęście jest rysik. Poza tym należało by popracować jeszcze nad użytecznością samego menu. Byłbym zapomniał myPhone 6691 ma trudności z obsługą dzwonków, poziomu głośności i ściszania. Więcej do zobaczenia na stronie producenta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.